úterý 20. května 2014

ULK a ČMFS se stále nedohodly, Tittel nemá problém odstoupit

O měsíc , přesněji 30. června 2014 , vyprší smlouva o vzájemné spolupráci mezi Slovenskou fotbalovým svazem ( ČMFS ) a Unií ligových klubů ( ULK ) , která řídí dvě nejvyšší republikové soutěže. Obě instituce stále nenašli společnou řeč .

"Už několik měsíců probíhají jednání mezi zástupci ČMFS a ULK ohledně nové smlouvy , která by měla platit pro nejbližší období . Mrzí mě, že na straně ' svazu ' není bet365 pochopení, aby byla smlouva standardní - taková, jak je v jiných profesionálních fotbalových ligách , " uvedl po úterní tiskové konferenci ULK její prezident Dušan Tittel (na snímku ) a pokračoval : " Naše pohledy jsou zcela rozdílné. Unie ligových klubů respektovala smlouvu, která byla v roce 2009 podepsána mým předchůdcem Karlem Belaník a bývalým šéfem ČMFS panem Laurinc . My jsme ji dodrželi ve všech bodech . na straně ČMFS jsou však body , které nebyly splněny . Především v rozvoji profesionálního fotbalu jsme chtěli do nové smlouvy připravované na další období bet365 minimálně čtyř let, aby tam byly definovány věci, které mohou posunout slovenský fotbal dopředu. Bohužel , ze strany ČMFS nedošlo k dohodě . Nyní je na zástupcích ULK , který jednají s představiteli ČMFS , aby dohodly takovou dobrou smlouvu , pro kterou by mohly být kluby spokojené . "


Na otázku, zda " nedohoda " a dosavadní nenalezení východiska a společné řeči při řízení ligových soutěží není io jeho osobních vztazích s vedoucími činiteli ' svazu ' , Dušan Tittel odpověděl : " Prezidentský mandát mám do února 2015 . Já jsem informoval kluby Unie , že jsem ochoten odstoupit z funkce v případě , že moje osoba je problémem při podpisu nové smlouvy se Slovenskou fotbalovým bet365 svazem . aby to bylo pro dobro profesionálního fotbalu . "

Žádné komentáře:

Okomentovat