pondělí 16. března 2015

Serenina comeback po 14 letech: 'Měla jsem z toho případného návratu hrůzu'

Americká vůdkyně světového žebříčku tenistek Serena Williamsová si v pátek po 14 letech zahrála na turnaji WTA Premier Mandatory BNP Paribas Open na tvrdém povrchu v kalifornském Indian Wells. Třiatřicetiletá Serena měla v 1. kole jako jednotka akce bet365 volný los, v 2. kole zdolala 27-letou Rumunku s neortodoxním stylem Monica Niculescuová 7: 5, 7: 5.

Serena Williamsová a její starší sestra Venus nehráli na tomto turnaji od všeobecně známé kontroverze už ze sezóny 2001. Serena tehdy bet365 triumfovala ve finále nad Belgičanka Kim Clijstersovou po tom, jak na semifinále nenastoupila na rodinný duel Venus. Otec a trenér obou Richard referoval o rasistickém chování publika a od té doby bylo toto událost pro Williamsovy tabu. "Před dnešním zápasem jsem byla trochu nervózní, nakonec jsem ráda, že jsem se rozhodla pro tento krok," přiznala v bet365 pátek Serena, která na dvorec přišla se sluchátky na uších. Když si je složila, pozdravila publikum, které jí mohutně aplaudovalo. "Měla jsem trochu obavy, netušila jsem, jak budou lidé reagovat. Přijetí od publika pro mě hodně znamená," přiznala. bet365 info: Zaregistrujte se v Bet365 a získejte 100% bonus až 1500 Kč

 Roli při jejím návratu do Indian Wells sehrála i samotná WTA, která tvrdě bojuje proti rasismu. "Před několika měsíci ruský funkcionář Shamil Tarpiščev měl bet365 rasistické a sexistické poznámky o mně i Venus. WTA i USTA to okamžitě odsoudili. Uvědomila jsem si, kam se naše odvětví mezitím posunulo, já také. O návratu do Indian Wells jsem během té odmlky uvažovala často . Několikrát jsem prohlásila, že tam už nikdy nebudu hrát. Věřte mi, v té chvíli jsem to vždycky myslela vážně. Měla jsem z toho případného návratu hrůzu. Co když bych vstoupila na kurt a celé publikum by mě bet365 vybučalo? Noční můra by se vrátila ..., "vysvětlila Serena.

"Nyní však následuji hlas mého srdce. Mám štěstí, že jsem ve stádiu kariéry, když už nemusím nikomu nic dokazovat. Stále mám bet365 někdejší zánět, ale už to všechno beru trochu bezstarostněji. Hraju, protože miluji tenis. S tímto pocitem v duši as novým chápáním toho skutečného usmíření se v roce 2015 nadšeně vrátím do Indian Wells. Máma mě vychovávala k bezpodmínečné lásce a odpuštění. Věřím tomu, že fanoušci v Indian Wells se od roku 2001 také posunuli jinam a znají mě lépe než tehdy. Ten turnaj se klíčově podílel na formování mého příběhu a recipročně jsem já součástí jeho historie. Máme bet365 společnou šanci napsat šťastný konec této záležitosti, "konstatovala S. Williamsová.

Žádné komentáře:

Okomentovat