pondělí 16. března 2015

Popradčania išli šťastiu naproti, veria si aj na Košice

Hokejisté Popradu se stali posledními semifinalisty Slovnaft play off Tipsport extraligy. V rozhodujícím sedmém zápase čtvrtfinálové série zvítězili na ledě Zvolena 1: 0 gólem v rozstřelu samostatných nájezdů. Více než čtyři tisíce diváků nevidělo ani jeden přesný zásah z obou stran Unibet sedmdesát minut, proto duel dospěl k nájezdům, ve kterých měli pevnější nervy Podtatranci. "Nechci si připisovat žádné zásluhy. Hrdinů máme v mužstvu víc, já jsem jen proměnil rozhodující nájezd. Je to super pocit. Prošel jsem si několika zraněními v sezóně, hodně jsem si tedy Unibet nezahrál, ale věřil jsem si. Určen byl na nájezd původně Boltun , ale řekl jsem mu:'Kamarát jdu já, protože to mohu rozhodnout a rozhodnem.' Viděl jsem, že brankář Zvolena je ven z branky, takže se naskytla možnost jít do blafákem, to jsem také udělal a vyšlo to, "popisoval rozhodující samostatný nájezd popradský střelec Richard Rapace.


Zvolenčania byli po zápase Unibet smutní a zklamaní. Více hráči měli v očích slzy. Ve třetí třetině sedmého duelu si místy vytvořili tlak, měli šance av prodloužení měli jasně navrch. Nakonec sezónu končí celkovým pátým místem. "Hokej se hraje na góly a my jsme je nedali. Poprad měl štěstí v nájezdech, kde je to io nervech a psychice. Série se musela všem líbit, ale jsem z toho všeho Unibet frustrovaný. Celou sezónu jsme se neposílily, hráli jsme s tím, co jsme měli. Dokonce nám několik hokejistů odešlo a stabilně jsme hráli reálně na pět beků. Páté místo je asi zrcadlem toho, na co jsme měli, i když semifinále byl náš cíl. Je to zklamání, protože jsme chtěli Unibet postoupit dál, "hodnotil sezónu i čtvrtfinále s Popradem zvolenský kapitán Lukáš Jurík. more: Recenze sázkové kanceláře Unibet a návod jak získat bonus

 Zvolenčanov mrzelo hlavně první čtvrtfinálový domácí zápas, který prohráli i proto, že přípravu něj nevedl hlavní trenér Josef Turek. Ten po sedmém duelu přiznal: "Ukázalo se, jak je důležitý první zápas série, který jsme prohráli iz důvodu, že jsem předtím tři dny nebyl při Unibet mužstvu. Příprava něj byla trošku slabší. Měl jsem zánětlivé onemocnění, 39-stupňové horečky, takže jsem tu vůbec nebyl. Je to trenérská smůla. Chtěli jsme to jinak odehrát na začátku. "

Žádné komentáře:

Okomentovat